close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הלוואות קטנות– מתי כדאי לקחת?

מערכת שורשיד כסליו, תשעח02/12/2017

אם אתם זקוקים הלוואה קטנה מכל סיבה שצצה בחייכם - חשוב שתדעו במה הלוואות כאלה כרוכות, מתי אפשר וכדאי לקחת אותן וממי אפשר לקחת הלוואות אלה

תגיות:
כיום רבים האנשים שלוקחים הלוואה קטנה לכיסוי המינוס, לטיסה, לארגון אירוע, לשיפוץ בבית, לקניית רכב ועוד.

אבל מה צריך לדעת בכל הנוגע להלוואה קטנה? הכל בהמשך.

מהן הלוואות קטנות?
הלוואות מסוג זה הן כאלה שהסכומים שלהם לא עולים על 60 אלף שקלים והן נחשבות כאלה שקל יותר להחזירן. הלוואות כאלה שמציעות חברות חוץ בנקאיות אך יכולות להינתן גם בדרך של הלוואה מהבנק, הן מתאימות כאשר רוצים לשדרג את איכות החיים שלו.

אז מתי אפשר ואף כדאי לקחת הלוואה?
כאשר ישנה דרך בטוחה להחזיר את ההלוואה – אל תיקחו הלוואה אם אין לכם דרך להחזיר אותה. הלוואה מיידית אפשר לקחת במידה ואתם עובדים באופן קבוע והמשכורת שלכם מאפשרת לכם להחזיר את ההלוואה ואת הריבית.

אם אינכם עובדים, וודאו כי יש לכם מקורות הכנסה שיכסו את ההלוואה, או שתוכלו לפרוע סכומי כסף כדי להחזיר את ההלוואה כמו קופות גמל, קרנות פנסיה ועוד.

חשוב שתדעו כי אי החזרת הלוואה גוררת עמה ריביות גבוהות יותר, עמלות יקרות וצעדים משפטיים שהבנק עלול לנקוט נגדכם.

כאשר ההלוואה מוצעת ללקוח בתנאים טובים – שימו לב לתנאים של ההלוואה. כיום הבנקים וחברות חוץ בנקאיות מאפשרות הלוואות בתנאים שונים, כאשר יש לבצע השוואת הלוואות, להבין מהי ההצעה הטובה ביותר שקיבלתם תוך חישוב ריבית ההלוואה באמצעות מחשבון ריביות, והבנה מהיכן כדאי לקחת את ההלוואה.

בזמן שההלוואה ניתנת בדרך נוחה - הלוואות בצ'קים, הלוואות עם תשלומים דחויים, הלוואת גרייס, הלוואות גישור, הלוואת בלון ועוד, הן הלוואות שניתנות בתנאים שונים המותאמים ללקוח. חשוב לדעת כי ישנן הלוואות שמותאמות לסטאטוס הלווה, כמו הלוואות לסטודנטים, למורים, לשכירים ועוד.

מאיפה אפשר וכדאי לקחת הלוואה קטנה?
סכומי כסף קטנים ניתן ללוות מהבנק במידה וישנם תנאים טובים, מחברות חוץ בנקאיות, מחברות פרטיות שמאפשרות לעיתים הלוואה ללא ריבית, וזאת כדי לתת ללווים אלטרנטיבה אחרת חוץ מלקיחת הלוואה מהבנקים.

דרך נוספת לקבל הלוואה קטנה היא לנסות לבצע הלוואה בתוך המשפחה- מה שבדרך כלל לא יגרור ריביות!. בחרו את הגוף הפיננסי הטוב ביותר עבורכם, לקבלת הלוואה קטנה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה